Brev:
Skemad
13. november 2012
Alder:
6 mdr.
Skemad
Hej.
Mange tak for din besvarelse på mit brev. Vi har taget det til os, som vi følte kunne passe ind i vores, og indtil videre fungerer det, så vi er optimistiske.
Jeg har lige et par spørgsmål angående skemad. Min datter nærmer sig de 7 mdr. og skal snart trappes ned i amninger. Hvordan ved jeg om hun er klar til at nedtrappes? og hvordan gør jeg det bedst muligt? Hun har altid været en der har haft behov for at blive ammet hyppigt, og selv om jeg prøver at følge dit skema fra bogen om mad, så kan jeg ikke undgå at der en gang imellem er behov for en ekstra amning i sær om eftermiddagen. (følger næsten skema for 6 mdr.)
Min datter er rigtig dygtig til at spise om smager på alt nyt vi serverer for hende. Hun spiser mellem ca. ½ dl til 1½ dl og er blevet ok til at drikke vand.
Når hun skal have frugt i hånden skal det så være med skræl (f.eks. appelsin, melon)? Når hun skal have et selvstændigt måltid frugtmos, hvor meget må hun så spise af gangen?
Ser frem til dit svar.
Hilsen mig.